Lördag

Oh my god! Det är typ det enda jag tänker just nu.. oh my god!
Partajade lite med Sandra och Julia igår. Vi lyckades springa ned till bussen i regnet, väl på bussen mötte vi nr 1. När vi kom in till stan gick vi ned på b&b. The hair was a mess, allt jag har att säga.. men det fick gå ändå. Hamnade direkt på dansgolvet där vi mötte nr 2 (!) Dansade järnet och när vi skulle gå ut och ta luft mötte vi även nr 3. Vilken kväll! Herregud. Länge sedan något så litet har gjort mig så glad.

Julia och Sandra, ni är verkligen mina partypinglor.. skulle aldrig ha så kul utan er och nu kan jag knappt hålla mig.. Ahh! Jag är som ett litet lyckopiller som vill explodera. Tack vare er tjejer! =)
Tror inte det blev några bilder under kvällen, isåfall dyker de väl upp.

Hoppas ni hade en lika bra Lördag som jag! =)

Kommentarer
Postat av: sandra.

jag tror inte det var vår förtjänst att du är ett litet lyckopiller just nu ska du se ;) ring mig!

Postat av: Nathalie

Ja jag hade också en underbar lördagkväll :)

2007-11-25 @ 21:02:07
URL: http://natlin.blogg.se
Postat av: amelie

åh spännande vad sägs om en lite uppdatering från dig ;-) Nu blev ja jätte nyfiken!

2007-11-26 @ 13:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback