Kreativitet

Känner att det är mycket kreativitet från min sida just nu. Har nog aldrig uppdaterat min blogg så här mycket som jag gjort under de senaste dagarna.. Även i skolan utnyttjar jag min tid till fullo och om jag har rast så går jag till biblioteket och pluggar den tiden. Tar vara på tiden så mycket som möjligt.. men det är bara bra för då slipper jag sitta på natten sen!

Nog om tråkigheter. Nu har jag bara religionsprovet kvar sen blir det ingen mer "riktig skoldag" för mig på över en månad! Inte förens i mitten av januari om jag ska vara lite mer exakt. SKÖNT!

Vad ska alla göra på nyår? Busungarna funderade på att åka upp till fjällen och fira, men måste kolla över min ekonomi lite. Men det hade varit riktigt kul! Komma ifrån "fjasko-nyår i Halmstad". Den enda roliga nyår jag har haft sedan jag blivit "stor" är den jag firade i Södertälje och det är ett tag sedan.... Man har för stora förväntningar på kvällen och så uppfyller den inte de och då blir den inget annat än dålig. Så är det. Så står man där i sin fina nyinköpta nyårsklänning, med champagne i handen, med sina nära och kära och skålar in ett nytt år. Nyårskyssen är ju guld värd. Dock var jag inte med "min" kille förra året och kunde inte få en av honom. Men det är länge sen nu. Nytt år, nya möjligheter som man brukar säga =) Har dock ingen planerad för denna gången heller..

Imorgon tjejer, då är det underbar! Jag längtar så jag spricker, jag vill dansaaaa! 

Kommentarer
Postat av: amelie

Nyår ska firas i sthlm för våran del.
Kände precis som dig att jag inte orkar med att fira nyår hemma!
Imon är det vår tur att äga dansgolvet på mårtensson!

2007-11-29 @ 15:54:55
Postat av: Emelie

Önskar jag kunde följa med... :(

2007-11-29 @ 16:19:34
Postat av: Emelie

Jag vet!!!! Jag HATAR min astma den förstör allt! ville verkligen dit :( Nästa studentfest går jag om jag så har brutit benen!

2007-11-29 @ 19:58:14
Postat av: evelyn

Hej Linn!
Ringde dig igår men du svarade inte!
Vi måste prata innan du åker!
Ring mig när du kan och har tid!
Love love

2007-11-30 @ 10:06:35
Postat av: amelie

Hur gick provet idag Linn =)
Se you tonight ;)

2007-11-30 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback