inte mycket ord idag men mycket ord om helgen

Mycket som försigår just nu. Många val och möjligheter som jag helst hade sluppit. Usch usch..
Har iallafall haft en kanon-helg! Riktigt bra har den varit :)

I fredags var jag och bowlade och åt på B&B med familjen, Hemberg, Hanssons och alla pojkvänner + flickvänner (där jag blev det ojämna talet eftersom jag inte har någon :p men jag klarade mig väldigt bra ändå) Maten var väldigt god så jag kan verkligen rekomendera B&B, även ifall jag också hade mina tvivel på stället innan jag hade ätit där. Iallafall, efter det så blev det förfest med julia, fia och elin innan det bar av till underbar på mårtenson. Dans dans dans är det enda jag kan säga om det :) skoj!

Igår var det fest för studentkommittérna hos alex. Först var jag och Lone hos Rickard en stund som hade lyxen att vara ensam hemma. Efter några timmar stack vi vidare till alex där det tyvärr inte var så många som kunde komma eftersom de flesta hade varit på underbar kvällen innan och pallde inte helt enkelt. Så vi var typ 10 pers. Men som tur var hade Jonas (som bor precis mitt över gatan) fest för han har fyllt år så då blev vi inbjudna dit hela bunten istället! Där var det röj kan jag säga, vi dansade, sjöng sing star, körde twister (!) haha vilket var riktigt kul, nya party-spelet? och sen fortsatte vi att dansa hela natten lång! Riktigt go kväll och riktigt goa människor! :)


Som sagt, sjukt bra helg med mycket skratt och dans. Me like!


Kommentarer
Postat av: em.

jaa fredagen var det :) kan du inte eller?? :( puss

2007-11-04 @ 20:28:53
Postat av: chrisse

wanna dance with me baby?!

2007-11-06 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback