Haha, dagens!

Haha, asså Ricki du får mig fan alltid att skratta. Läs den här historian högt för dig själv och jag garanterar att du kommer skratta.. Speciellt om du är trött som jag va när jag läste den! Imorgon får vi en ännu bättre också!


"Det var en gång två älgar som va ute och flöööög å så sa den ena älgen till den andra att
- men älgar kan väll inte flyga.... ?
- nej det kan dom inte, sa den andra och så flög de vidare.
Så kom de till en flygande bastu där det satt en morot .. då sa älgen:
- det finns väll inga flygande bastus med en morot i ....?
- nej det finns det ju inte ..
sen flög de vidare så fick den ena älgen en bulle i ögat å störtade. Då sa älgen:
- konstigt det finns väll inga flygande bullar ... ?
åååå neej det finns det inte"


Haha, mer glädje åt folket! :)


Kommentarer
Postat av: sandra.

jag tror jag är blond, för jag fattar inte:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback