Fredaaaaaaaag

Nu är det helg, igen. Tiden går så snabbt! Sitter i skolan och tråkar medan jag väntar på Sandra som har rolig historia lektion med världens snabbaste lärare. Hon fick MVG på sitt prov, du är bäst gullet. Sen blir det lite käk och sen måste jag hem för min kära mamma fyller år idag. Det ska firas, så mormor kommer hem till oss snart :)
Sen blir det fin middag ikväll med allt möjligt folk. Men sen kommer det stora problemet..
..efter det mina kära vänner vet jag inte alls vad jag ska göra! Har blivit tillfrågad 4 olika saker.. men jag vill inte välja? Jag vill vara med på allt! Hur löser man ett sånt drama?

Emelie fyller 18 imorgon, vill verkligen vara med och fira det inatt ute på krogen. Men sen andra emelie, det var så otroligt länge sedan jag träffade henne och hon ska ha partaj. Sen så har vi ju ett helt gäng som ska ta det lugnt och spela spel och sånt, det är ju mysigt? Sen har jag min lovely sis som man alltid vill vara med. Så hur gör man? Det kommer säkert sluta med att jag sitter hemma och inte gör nånting. Jag hatar att välja, har beslutsångest...
Jag vill hinna allt! Varför ska allting alltid hända samma dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback