En hel vecka med massor av saker

Har mycket saker att göra denna veckan, men jag får inget gjort. Jag sitter bara och tänker på helgen.. den kommer bli grymt bra, förhoppningsvis :) Måste göra religion, naturkunskap, foto och mycket mer.. får väl sitta på nätterna. Man är ju en natt människa.. tyvärr. Nu är det bara 5 dagar tills jag åker till Indien också. Ska bli skönt med värme och sol och komma hem som en liten pepparkaka lagom till jul! Vet nog vad jag ska vara på studentfesten den 18e ;) Eller blir det något oväntat, det är mycket roligare.. vi får se.

Nu ska jag köra lite Amelie-stil, verkar mycket bättre än de vanliga gammla reglerna! danke girl för tipsen!

Ha de bra alla, lär ju höras senare eller imorgon igen. Underbar på fredag =)


Gammalt foto, visst är man het.. haha. Det var allt en rolig dag!
Tog lite bilder för Fun City Varberg som de ska ha i sina reklamer och på skyltar o sånt.
Har tillochmed funnits med i aftonbladet ett antal ggr ;) Mycket skoj!

image48

Kommentarer
Postat av: miche

hett kort Linn!.;)

Vill faktiskt också komma utomlands..liite avensjuk på dig.=P.
pusskram

2007-11-27 @ 17:41:15
Postat av: angelica

Ajuste du åker också snart:P jag åker i övermorgon :P hehe.
söt bild ;)

Postat av: amelie

haha amelie stil =)

2007-11-28 @ 12:26:10
Postat av: SANDRA

kul bild :P

2007-11-28 @ 17:37:24
URL: http://sandr4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback