Cosmopolitan

JA, äntligen! Idag kom det nya numret av Cosmo hem till mig. Alltid månadens höjdpunkt. Måste säga att det är den bästa tidningen jag vet. Intressanta och roliga reportage om kärlek, mode, kändisar.. ja allt som intresserar mig. Det är ju trots allt världens största magasin för unga kvinnor :)

Månadens tidning innehåller bland annat; "Maxa din sexappeal", "Faktorerna som gör dig till en 11-poängare", "Jul under täcket", Fergie, vintermodet, "dofter som förför" och mycket mycket mer. Låter det inte intressant? ;)


image46

Nu ska jag krypa ned i sängen med en kopp varm choklad och läsa läsa läsa!

Kommentarer
Postat av: miche

Låter som en vääldigt intressant tidning Linn.;)
puss

2007-11-14 @ 12:38:04
Postat av: emily

Tackar =) Ja jag har gjort den själv, hehe. Men det var ganska längesedan :)

Postat av: lisa

jag måste erkänna att tjejtidningar är det värsta jag vet! håll dem borta från mig :)

2007-11-14 @ 20:44:34
Postat av: Frida

Tack :)

2007-11-14 @ 21:08:45
URL: http://fridamoren.blogg.se
Postat av: You know who!

Allstå, seriöst, MiCHe, du tar död på mig! Sluta vara så bäst!

2007-11-15 @ 20:11:29
Postat av: j

svar: Inte så vidare roligt skulle jag chansa på? haha. Gud, det låter ju hur roligt som helst :) Då har du ju fått prova på lite av allting. Men kom att tänka på en sak.. Bodde du helt själv på alla ställerna? Ble v det inte väldigt ensamt?

2007-11-15 @ 20:42:47
URL: http://jonnnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback