Student + Kalas

En händelserik helg kan man säga! Först var det studenten för min syster i fredags då det blev ett hejdundrande partaj! :) Sen var det pappas födelsedags fest igår, med hela tjocka släkten.
Måste säga att det har varit jättekul att träffa allt folk, speciellt släkten. Me like.

Nu har även sommarlovet börjat! Det kan ju inte börja bättre! Bästa vädret, stranden, det jag skrev ovanför + att jag har haft världens bästa pojkvän att vara med! Tyvärr har han åkt till södertälje nu, men vi ses om tre veckor igen, om jag inte tar ett sista minuten tåg och överraskar dig ;) Kommer oavsett sakna dig väldigt mycket. Men man får se det positivt och inse hur mycket tid man får nu till alla sina underbara vänner. Så vänner, tveka inte på att ringa mig för jag vill gärna hitta på någonting! :)

Imorgon börjar jobbet, känns ganska konstigt. Jag hänger inte rikigt med i tiden känns det som. Allt går så snabbt! Men det kommer nog gå bra, slutar vid 12 och sen bär det ned till stranden!!

Ha det bra allihopa och njuuuuuuuuut av vädret för det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback