Snart sommarlov!

Japp, nu är det inte många dagar kvar tills det är sommarlov. Skönt tycker jag så som de flesta andra.. Sommaren kommer nog gå otroligt snabbt iår för jag har så himla mycket att hinna med :)

Först och främst ska jag jobba väldigt mycket i sommar, som tur är är jag inte ensam om det! Men det gör inte så mycket för mig endå eftersom att jag har jättebra tider, jag jobbar vardagar från 6-12, det passar mig perfekt! Visst, ibland kommer det bli kämpigt att ta sig upp men om man slutar så tidigt så är det bara att åka ned till stranden sen och man har inte missat de bästa soltimmarna :)

Sen är det självklart 2 underbara resor som ska hinnas med! En till Bulgarien med tjejkompisarna och en till Alanya med älskling, sandra och niclas. Kommer bli kanon!

Efter det är det även en hel del bekanta från olika håll i landet som kommer på besök i Halmstad, dom måste man ju ägna lite tid åt.

Men en av de viktigaste sakerna jag ska göra är att ligga på stranden i frösakull eller tylösand och bara sola, bada, umgås jättemycket med vänner och Rickard, skratta, äta glass och bara göra allt som hör sommaren till! Jag läääääängtar! :)

Nu får vi bara håla tummarna för en superbra sommar med strålande sol och inga moln så långt ögat kan se!

image1

Jag längtar något otrolig!

Kommentarer
Postat av: Frida

längtar as hell...men snart :D

2007-06-05 @ 18:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback