Hemma!

Min helg har varit underbar! Det här gjorde jag:

Fredag: Planet lyfte 13:00 och jag var framme på Arlanda vid 14:10 och tog därefter arlanda express till central stationen i Stockholm. Därefter blev det pendeln till Östertälje där världens vackraste pojkvän stod och log mot mig när jag steg av. Jag kände lycko-ruset i hela kroppen och kände verkligen hur rätt allt var. Efter det överraskade han mig med en STOR godispåse och ett varmt bad hemma hos Lars. Tack älskling! Vi tog även en sväng till Ica Maxi där jag helt plötsligt känner två händer runt min midja och någon som hoppar bakom mig. Vänder mig och ser ett mycket välbekant och sött ansikte, det var ju Evelyn!! Helt otroligt att vi lyckades vara på Ica Maxi samtidigt, det var iallfall otroligt kul att se henne! På kvällen gjorde vi inte så mycket, vi kollade på Vänner, mös och pratade lite tills vi slocknade tillsammans i sängen.

Lördag: Vaknade upp brevid min favorit och gav honom en puss på kinden så att han också vaknade till. Jag möttes av ett leende :) Vi gick upp och åt lite "frukost" för att sedan bege oss in till södertälje centrum för att äta på Nancys (!), mums! Det var även Telge-dagen i Södertälje och Markoolio stod på scen och framförde sin nya hit på stan. Tobbe trollkarl var också där! Efter det åkte vi runt lite tills vi hamnde på Heron City. Vi gick in i en stooor media affär där (som nästan var lika stor som ullared kändes det som) där vi gick runt i över en timme tror jag haha. Jag + rickard + teknik-prylar är ingen bra kombination för det kan ta hur lång tid som helst! Vi hittade massa skoj att titta på och olika tv-spel att testa. Tur att vi är så lika älskling! Jag köpte iallfall ett par nya hörlurar till min iPod och efter det fick vi ett impuls ryck och köpte biobiljetter också. För er som inte vet så har heron city massor med stora biosalonger! Det belv Oceans thirteen, den var värd att se men som man alltid säger så är 1:an mycket bättre! Efter det var det snabbmat på Max (självklart) och sen hem för att mysa och bada (som också är självklart)!

Söndag: Ännu en morgon där man vaknade upp brevid sin älskling. Jag väckte honom och vi låg och dröjde i sängen läänge innan vi orkade ta oss upp för att åka och hälsa på Rickards farmor. Men innan vi åkte så badade vi ju såklart ;) Efter besöket hos hans farmor så kände man hur tiden bara rann iväg och jag var snart tvungen att åka hem! För att få ett mysigt avslut köpte vi pizza på Rosenlunds pizzeria och mös framför Vänner. Efter det låg vi bara i kanske 2 timmar och pratade och mös. Sedan var det dags.. packade alla mina grejer och vi vandrade hand i hand sorgset till bilen. Det blev lite panik eftersom vi fastnade i bilkö till Stockholm men det löste sig och jag fick min stand by biljett till Halmstad. Vi satt i bilen och väntade tillsammans, åt lite choklad och pratade. När det väl var dags så kramdes vi och sa allt det där som två kära säger till varandra och jag gick min väg medan han tittade på. Efter 4 minuter ringer telefonen och det var han som sa att han redan saknade mig. Hehe, du är så söt! Väl hemma i Halmstad så var det tråkigt att gå och lägga sig men när man tänkte på älsklingen blev man helt varm och jag somnade gott.


Nu är det bara 12 dagar tills vi ses igen och innan dess ska det hända massor med kul, som t.ex. Midsommarafton! :)
image4







Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: sandra.

du förtjänade den här helgen till mer än tusen! älskar dig, puss

Postat av: Emelie

vad fint att ni fick ses igen! www.rabattkod.se heter sidan :) vad ska du köpa?

2007-06-19 @ 14:36:33
URL: http://emeliemajalinnea.blogg.se
Postat av: Emelie A

Åh vad gulligt! Kanon helg för er, jag har inte haft en fyskam helg jag heller ;) nu är det bara 17 dagar kvar! puss

2007-06-23 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback