fredag, kusindag + underbar

Kan man begära något mer av en fredag? Kan en fredag bli mycket bättre? Svaret är nej. Hade en superbra dag igår. Sista gången det var underbar och jag kan säga att det var mycket folk :) Mitt religionsprov gick bra och blev upphämtad vid skolan. Stack direkt till Holm för att få färdiggjorda supersmarriga pannkakor serverade med sylt och grädde av Lisa. Louise kom strax därpå också och vi kunde börja. Spelade lite traditionella kusinspel och pysslade lite. Som vanligt var det Lou och Lisa som kom med alla ideér så jag och Louise försökte oss på att baka muffins istället, men det lyckades vi inte mycket bättre med. haha. Älskar mina kusiner!

Efter det var det dans som gällde. Mina dansöser, julia och amelie, och jag rockade som vanligt.. Tyvärr kom ju inte den enda personen som kan äga oss. Men men vad ska man göra? Vi var ute och tog luft 2 ggr och satt inte still någon gång annars. Det är så kul! :) Sen blev det den gamla vanliga rutinen med vatten inne på mc donalds och den jobbiga halv 3-bussen hem. Som för övrigt var ganska rolig igår! Efter det somnade man gott i sin säng :)

Kommentarer
Postat av: amelie

Vi äger och det fick alla se igår =)

2007-12-01 @ 19:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback