Det finns inga bra ord kvar längre

Har inte så mycket att skriva om. Det är nyår imorgon.. kommer säkert bli fiasko som vanligt. Men så får man inte tänka, man ska vara positiv! Det blir ju vad man gör det till. Kommer ha grymt kul med sofia iallafall och det är synd att sandra inte joinar oss.. men vad ska man göra?

Det kommer iallafall att ske stora ändringar när det nya året börjar. Det ska bli ett år utan omöjliga hopp, utan kärleksbekymmer, mer vänskap och nya människor! Är så trött på allt det gamla, det är verkligen inte bra för mig. Det drar bara ned mig åter och åter igen. Så nu ska jag frigöra mig, en gång för alla! Jag kommer sakna det enormt mycket, jag kommer sakna dig. Men nu får det vara nog och jag vet att jag kan klara av det här.

Sist vill jag bara tillägga att ni är väldigt falska och du är typ störd. Gonatt alla.

Kommentarer
Postat av: Fridis

Yeaah, Go Linn! Du ar vard sa mycket mer babe. Ha en toppen nyar!! forsta nyar'n utan mig pa lange va? vilket fiasko det kommer bli :D nej du kommer fa det toppen. Ta det lugnt med drickan! Love yoooooou

2007-12-31 @ 19:29:48
Postat av: amelie

Ojoj känns som jag är i behov av en rejäl uppdetaring. när får man prata med linn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback