Dan före dan före dopparedan.

Bara 2 dagar kvar nu... väntar ivrigt på att släkten och tomten ska knacka på min dörr. Skratt, minnen, kärlek.
Julafton är en av de dagarna på året som jag uppskattar mest. Ingen annan dag är sig lik, på något sätt. Det är just därför den är så speciell. Sen ska jag vara ärlig, det är alltid kul att få pakelet också, speciellt av folk man bryr sig om. Men egentligen tycker jag nog att det är roligare att ge folk presenter än att få. Se deras, förhoppningsvis, glada miner och tacksamhet i blicken. guld värt.


Lite större, lite mer erfaren, lite mer tålmodig.. men min nyfikenhet kan inte ens åldern ändra på!

image54

Kommentarer
Postat av: sandra

så klockren den sista meningen! I agree! OCH JA, leka när jag kommer hem. massa!

Postat av: amelie

det får man vara =)

2007-12-23 @ 22:25:00
URL: http://endelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback