Christmas time.

image57

Har precis gjort mig iordning klart nu. Man ser inte så tydligt på bilden men det fick bli min svarta klänning med rosett som fick vara med denna julafton. Lockat hår, glittersmink och det älskade guldhjärtat får pryda min hals. Det enda jag kan göra nu är att vänta..


För nu är det inte långt tid kvar tills mina kusiner kommer.. tills Kalle Anka börjar.. tills vi ska äta den goda julmaten.. tills vi ska leka den roliga paketleken som vi gör varje år.. tills vi ska sitta och vänta på att "tomten" ska komma.. tills vi ska sitta ivriga och förväntansfulla och öppna paket efter paket .. Nej, nu är det inte lång tid kvar tills man får vara barn igen, ett riktigt barn över en kväll. Och vet ni? Jag älskar det.

Kommentarer
Postat av: angelica

god jul :)

2007-12-24 @ 17:02:48
Postat av: amelie

Låter toppen du=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback