Against all odds.

Det är mycket som händer hela tiden och jag hinner inte ens skriva ned en bråkdel här på bloggen. Hade det mys med Sandra igår iallafall, stanrunda och lagade middag tillsammans (eller rättare sagt sandra lagade och jag hejjade på). Efter det satt vi fastklistrade framför tvn och spelade tv-spel. Det var superkul!

Ett spel som verkligen rekommenderas är The Simpsons game. Det roliga är att vi var en varsin gubbe och spelade samtidigt. Annars brukar det ju ofta bara vara en som kan spela när det är ett äventyrsspel men nu var jag t.ex. Bart och Sandra var Lisa och så hade gubbarna olika kunskaper och man behövde hela tiden hjälp av varandra för att klara av banorna. Ett riktigt roligt spel att spela tillsammans med någon. Om man spelar det själv så måste man byta mellan gubbarna hela tiden och det blir nog lätt uttråkat då. Men som sagt, rekommenderas att spela!  :)

Snart kommer Sandra och Anne hit, vi ska spela spel och äta middag tillsammans. Ikväll blir det kanske bio också om allt går bra. Hoppas ni alla får en bra lördagkväll och om 2 dagar blir det party! :D

Kommentarer
Postat av: sandra.

wohoooooooooooooooooooooooooooooo

Postat av: nathalie

Ja, typ. hahah det gjorde ondare än att ta i läppen iaf. Det gick ju snabbt men ändå, jag gör inte om det x) haha :D.

2007-12-29 @ 16:46:55
URL: http://natlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback