Solen skiner!

Japp, solen skiner idag och visst blir inte humöret strålande då?
Ska nog åka in till staden staden med sandra och lollo :) Har saknat min sis!

En annan person jag saknar är Evelyn, vi måste verkligen träffas snart igen! Äta på Nancys, gå in på jc ;) och snacka såklart. Våra rutiner nu ju, haha! Det får vi se till att det blir av, kanske till helgen ju? Jag är ju van vid att åka upp till södertälje nu.. vet inte hur många ggr jag har varit där under hela sommaren. Men det ska man inte klaga på för det är bara kul + att denna gången blir jag ju körd upp och det är mycket bättre än att åka ett jobbigt tåg.

 
Haha Empa, titta vad jag hittade på datorn.. det är ju Bengt ;) 
Vi måste också träffas snart!


Kommentarer
Postat av: sis.

så det blir södertälje för oss?;D

2007-08-14 @ 12:54:53
Postat av: evelyn

Aaaw söt du är! :)
Jag har lite skvaller att bertätta MEN DU SVARAR JU INTE PÅ MOBILEN!
BU!

2007-08-14 @ 19:50:38
Postat av: mli

raffe

2007-08-15 @ 00:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback