Min helg i Södertälje.

Har spenderat ytterligare en helg i Södertälje. Denna gången med favoritsyster Sandra :)
Så här såg våra dagar ut;

Fredag: Kom fram och tog det lugnt en stund.. Duschade, snackade och sånt. Sen blev det middag med allihopa. Efter det drog jag och Sandra hem till Ludwig och kollade på filmer med honom, Erik och Tobbe. Mycket trevligt :) haha. Sen när vi skulle gå hem blev vi följda en bit men när det sedan bara var jag och sandra som gick ensama så fick jag en liten rädd hand att hålla om :p Nee men det är inte bra att gå ensama, 2 tjejer, mitt i natten i Södertälje.. det avråder jag alla att göra :p

Lördag: Vaknade upp brevid sis och hoppade direkt in i duschen. Vi gjorde oss iordning och stack ned på stan för att käka frukost på Nancys, mums! Vi gick runt lite, lyssnade på några som spelade vid maren och mös. Efter det gick vi och hälsade på Emma som jobbade lite och var ute med hunden. Sedan bar det av mot Stockholm.. vi var inne i 2 affärer och det räkte nästan :p Kom hem med 3 tröjor, är riktigt nöjd. Vi kollade på film, "Evan den allsmäktige" tills det blev dags för mat. Då även Sonja kunde hålla oss sällskap :) Efter det blev det mycket snack och mys. Men sen blev jag och Sandra sugna på party istället :p så vi stack på fest där även Emma och killarna befann sig. Det var inte så länge vi var där, men lätt värt det. Fick träffa massa personer som jag har träffat innan..men ett väldigt bra tag sedan. Sandra med, haha.. "Emma kan du hälsa...?" tss haha! Rolig dag, absolut!

Söndag: Blev inte så mycket gjort.. har mest suttit i en bil hela dagen...

Tack sis för en rolig helg :) Det är alltid lika kul att vara med dig.

image18

Kommentarer
Postat av: sandra.

hahahaha! "emma.. kan du hälsa...........?" HAHAHAHAHAHA!
its you and me against the world sis. just you and me. always and forever

Postat av: Emma

haha, nu är jag helt lost! vadå emma kan du hälsa? i dont get it ;)

2007-08-20 @ 01:47:56
URL: http://emmaelassali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback