Jag ger dig min dag.

Slutade skolan 11 idag och gick in till stan med Sandra och Niclas. Köpte lite frukt på torget, lämnade dom och tog bussen hem. Väl hemma lagade jag lite mat för att sedan ta bussen in till skolan igen. Vid 14:20 var det dags för möte med studentkommitén och det var lika trevligt som vanligt. Efter mötet följde jag med Linnea hem och vi gick och köpte lite mat som vi tog med oss hem till henne. Snackade en stund tills klockan blev 19:15 då jag gick till thimmi istället där även jonas fanns. Efter stund kom även jonas kusin rasmus och vi 4 begav oss till Örjansvall för att se hbk spela. Det blev jag och killarna eftersom min syster bangade i sista sekunden, men det gör inget.. känner dom så bra ändå. Vi befann oss på örjansvall ett bra tag och såg ett väldigt dåligt lag spela idag.. usch hbk var inte bra! Domaren var inte heller något att hurra för. Men som tur var fanns ju dusan djuric på planen så man hade något att titta på! grr.. Men matchen slutade iallafall 1-3 men vi såg inte ens klart den.. Efter det hämtade min syster mig i stan och vi träffade på allt möjligt på vägen hem som t.ex. omvägar, en ful och kaxig tant som blev så himla feg sen när hon inte kunde åka någonstans och lite till. Hemma nu och ska sova.
Sammanfattat har det varit en bra dag :)

Imorgon börjar jag 13:20, skööööönt! Gonatt världen.


Kommentarer
Postat av: Fridis over there

tjaa! horde om HBK, surt som fan :( vet du hur det gick med Bahne, kunde han fortsatta? HBK tar ju fan heller hem guldet iar :( men du, snart ar jag hemma igen och da kan vi ta var arliga Ullared-kolla pa Superhjaltarna-sova over-dag/kvall :D vad sager du om det? vi ses o hors. Puss o kram <3

2007-08-29 @ 05:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback