I skolan.

Är i skolan just nu och har en halvtimmes rast.. tråk. Slutar 11 idag vilket är riktigt skönt :)
Hade det riktigt trevligt igår och idag kommer det också bli bra. Sandra är suris för att jag inte har tid att luncha med henne idag :p men det får vi ta på måndag när vi har lång rast? Blir perfa :) Måste ju prova alla nya salladsbarer som vi har fått tips om, även ifall vi redan vet att ingen av dom kommer slå Nancys.. men men det är väl bara att inse. Nu ropar alla på mig att vi måste gå, ska ha religion.. Men ha det bra alla, vi hörs.


Kommentarer
Postat av: evelyn

ÄNTLIGEN kontakt med omvärlden! :)
Jag började skolan idag, och det var HEMSKT!
Vi hörs ikväll! Jobbar till 21 så det blir efter det! Ciao bella

2007-08-24 @ 11:32:58
Postat av: sandra.

jag åt nyss på "smakfullt", en av de nya salladsbarena. men den var inte så jätte god. hade ingen curry dressing så vi får testa den andra! och du är dum som har massa hemligt för dig:( buhu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback