Dagarna flyger iväg.

Tiden går så sjukt snabbt! Känns som att man inte hinner med allt man vill göra.. Idag skulle jag egentligen varit med söta Emelie Bergenholtz men hon mådde inge vidare så vi får ta det någon annan dag :) Istället kanske det blir sandra som får stå ut med mitt sällskap? haha.

Har fått mycket gjort idag och det känns bra, har fixat med gymkortet, lämnat tillbaka ett par stövlar, varit i skolan, ätit frukt på torget m.m. (Måste tipsa om frukten man köper på torget.. den är sjukt god och sjukt billig!!)

Sedan måste jag bara lägga in en liten kommentar till en viss speciell person, där jag undrar varför du inte har hört av dig än? Jag tror du vet vem du är.. Gör det snarast, annars är det ju försent. Sådär.. nu var det skrivet.
Annars kommer nog helgen bli super duper bra, det känner jag på mig :) Mycket skratt och liten verkstad, absolut!

Ha det bra allihopa! Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa! Frukten på torget äger!! :D:D

2007-08-23 @ 10:22:05
Postat av: sandra.

vem har inte hört av sig, vem har inte hört av sig? :D

2007-08-23 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback