Clothes over bros


Kollade lite på Sophia Bush´s (Brooke Davis i "One tree hill") kläder som hon har designat. Märket heter ju såklart Clothes over bros. Kläder över killar. Ni som har sett one tree hill förstår nog. Hon har inte designat mycket och svåra kläder direkt.. men enkla och stilrena myskläder. Det finns även några plagg som man kan ha till vardags.

Jag gillar märket, det är kaxigt och jag gillar även den här tjejen. Måste säga att Sophia är en av mina favorit skådespelerskor. Här är två plagg som jag hade kunnat tänka mig;

¤ En snygg kort kjol att ha under sommaren. Finns i grönt och svart med loggan broderat på sidan.
¤ Ett vanligt linne med loggan broderat ganska stort över bröstet. Finns i vitt och gult.


image10    image11

www.clothesoverbros.com

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag äälskar verkligen one tree hill. Jag visste inte att märket fanns på riktigt cooolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback